Of je jouw dienstverlening aanbiedt als pakket, traject of online product, jouw bedrijf kan pas écht groeien als je jouw potentiële klant op continue basis waarde biedt. En een e-maillijst is daar ideaal voor. Stefanie Kokee (zie foto hieronder) – online marketing expert bij Hallo Blauw – vertelt hoe je jouw e-maillijst laat groeien door middel van social media.
Ook interessant voor je
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing Iedere dag sturen jouw collega’s tientallen, zo niet honderden e-mails naar klanten, prospects en partners. En vrijwel elke e-mail eindigt op dezelfde...
28 x gelezen
Geert Janssen – merkverantwoordelijke Maes notarissen: ‘Marketing zorgt voor onderscheid’
Marketing zorgt voor onderscheid In onze serie [marketeer] vandaag Geert Janssen MRE MBA, wiens ‘Maes’ als een der eerste notariskantoren in Nederland stevig inzette op marketing en daar nu de vruchten van...
4 x gelezen
Human marketing: zo communiceer je vanuit wie je bent & voor wie je er bent [4 stappen]
Human marketing: durf te doen en te kiezen Werken met vraaggerichte marketing, persona’s en AI: het lijken slimme trucjes uit de marketingmiddelenbox die al snel de eerste resultaten opleveren. Maar… echte, duurzame...
13 x gelezen






