Eind 2018 werd bekend dat veelvraat Unilever De Vegetarische Slager overnam. Een interessante zet waar op Marketingfacts al aandacht aan werd besteed door Tadek Solarz. We kunnen hier van alles van vinden, maar is dit niet hét teken dat duurzaam doorsnee wordt? De opkomst van de duurzame, bewuste consument is niet meer te stuiten. Hoe zorg je er als marketeer voor dat je deze ontwikkeling aangrijpt en er je voordeel mee doet?
Ook interessant voor je
Canva wordt meer een marketingplatform met ‘besturingssysteem’
Canva wordt meer een marketingplatform Designplatform Canva heeft een nieuw besturingssysteem onthuld. Het heet het Creative Operating System en het is bedoeld als een virtuele werkplek voor mensen die in...
17 x gelezen
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren ‘Rebranden is niet gemakkelijk; vernieuwen is namelijk belangrijk, maar dat moet je ook niet overdrijven als marketeer’, aldus Revet. ...
11 x gelezen
Strijd om de AI browser ontbrand
Strijd om de AI browser ontbrand OpenAI heeft deze week zijn allereerste webbrowser gelanceerd, genaamd ChatGPT Atlas, die de AI-chatbot ChatGPT direct integreert in de browser, Deze stap plaatst het bedrijf in directe...
9 x gelezen






