Onderbenutte SEO-rapporten in Search Console Google Search Console (GSC) is een van de meest waardevolle gratis tools voor zoekmachineoptimalisatie (SEO). De populaire sectie “Prestaties” in GSC toont onder...
AI-Assisted Search Zal Het Pay-To-Play Spel Voor Contentmarketeers Veranderen
AI-Assisted Search Zal Het Pay-To-Play Spel Voor Contentmarketeers Veranderen Ben je klaar voor betaalde advertenties via AI-ondersteunde zoekopdrachten? Pfoe … veel modewoorden in die ene vraag. Dat is het concept dat...
8 Manieren Om Te Zorgen Dat Jouw Content Toegankelijk Is
8 Manieren Om Te Zorgen Dat Jouw Content Toegankelijk Is Je content is pas volledig wanneer het voor iedereen toegankelijk is. Google introduceert regelmatig nieuwe toegankelijkheidsfuncties en updates om de...
Digital Pharma East 2024 Preview: Trends voor Pharma Marketeers om in de gaten te houden
Digital Pharma East 2024 Preview: Trends voor Pharma Marketeers om in de gaten te houden Van het verlichten van de pijnpunten van zorgverleners (HCP’s) tot het doorprikken van de AI-hype, Digital Pharma East 2024...
Gated Content: Waar Sta Jij in het Grote Debat?
Gated Content: Waar Sta Jij in het Grote Debat? Maakt het zin om content te “gaten” in 2024? In B2B contentmarketing ontstaat er vaak spanning tussen marketing- en verkoopteams over hoeveel (als er al iets)...
[column] Less talk, more rock; positioneren is een kwestie van de eenvoud bewaken
Positioneren is een kwestie van de eenvoud bewaken Als marketeer leef en adem je jouw merk, en het lijkt alsof elke keuze die je maakt van het grootste belang is. Het perspectief van de klant is minder intens. Voor die...
De Toekomst van Marketing: Innovatie en Lokale Expertise
De Toekomst van Marketing: Innovatie en Lokale Expertise Marketing is een dynamisch veld dat voortdurend in beweging is. Met de snelle ontwikkelingen in technologie, de veranderende consumentenbehoeften en de opkomst...
5 creatieve marketingcampagne voorbeelden
5 creatieve marketingcampagne voorbeelden We weten allemaal waarom marketing belangrijk is. Maar het kan ook een uitdaging zijn om op te vallen in een overvolle markt. Slimme campagnes trekken de aandacht van het...
Gartner voorspelt: autonome AI & 3 andere opvallende tech-trends
Gartner voorspelt: autonome AI & 3 andere opvallende tech-trends Autonome AI, robots op de werkplek, 6G: van welke technologieën kun je de komende jaren verwachten dat ze mainstream worden? En in welke...
Live Event: Waardegedreven Partnerships in Health Care door de NVFM
Waardegedreven Partnerships in Health Care Introductie: Is een waardegedreven partnership de ideale manier van samenwerken tussen ziekenhuizen en bedrijven in de farma- en medical devices-branche? Ontdek het tijdens...
Zo creëer je organische zichtbaarheid vóór je productlancering
Zo creëer je organische zichtbaarheid vóór je productlancering Werk je als SEO-specialist in-house bij een bedrijf waar in het aankomend jaar een nieuw product wordt gelanceerd? Of werk je vanaf bureauzijde mee met een...
‘Consentloze campagnes scoren beter, maar Google verwart markt’
Consentloze campagnes scoren beter Twintig procent van de Nederlandse internetgebruikers is onzichtbaar voor adverteerders. Deze mensen geven geen toestemming voor persoonsgerichte reclames. Nieuwe technologie maakt die...
De 2024 Media Termen Die Je Moet Kennen
De 2024 Media Termen Die Je Moet Kennen De nieuwste mediatrends, gedefinieerd Deze zomer — of eigenlijk de afgelopen jaren — is allesbehalve rustig geweest in de wereld van digitale media. Tussen al het nieuws door zijn...
Zo maak je een levendig buyer persona met ChatGPT
Zo maak je een levendig buyer persona met ChatGPT Een buyer persona achterhaald? Voor mij niet. Het helpt enorm om tijdens het maken van content duidelijk voor ogen te hebben voor wie je dit doet. Wat ik wel achterhaald...
Nieuwe Ecommerce Tools: 26 augustus, 2024
Nieuwe Ecommerce Tools Deze week geven we een overzicht van nieuwe producten voor handelaren, waaronder digitale marketingtools, productvideo’s, zoekmachineoptimalisatie (SEO) hulpmiddelen, AI-gestuurde...
Onderzoek: Pride and prejudice in Nederlandse marketingwereld
Onderzoek: Pride and prejudice in Nederlandse marketingwereld Uit onderzoek van Publicis NL en Boomerang Agency blijkt de complexe dynamiek waarmee marketingprofessionals in Nederland worden geconfronteerd. ‘Enerzijds...
Infographic: Gartners Hype Cycle
Infographic: Gartners Hype Cycle Generatieve AI is over zijn piek heen nu veel meer wordt ingezoomd op rendement. Dat blijkt uit de roemruchte Hype Cycle van Gartner, de analyse van technologische trends, hoewel dat ook...
Hoeveel procent van je omzet besteed je aan marketing?
Hoeveel procent van je omzet besteed je aan marketing? Als nieuwe onderneming is het ontzettend belangrijk om te werken aan je naamsbekendheid. De manier om dit te doen is met marketing. Hoewel het niet alleen voor...